نکاتی در مورد طراحی گرافیک بسته بندی خلاق
طراحی یک بستهبندی باید بتواند در ذهن خریدار تداعی کننده کارکرد آن محصول باشد. باید دانست محصولات ارزان قیمت که اغلب، ظاهر نامرغوب و کم ارزشی دارند، در فروشگاههای بزرگ در قفسهای پایینتر چیده میشوندو روانشناسی رنگها واقف باشند در فروش محصولات هم موفقتر خواهند بود. بستهبندی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در خرید مشتریان نقش دارد و چه بسا گاهی هزینه بستهبندی کالا بیش از هزینه تمام شده برای خود کالا است.
بستهبندی خلاق از لحاظ انبارش و میزان جذابیت در قفسۀ فروشگاه برای مشتری و فروشنده قابل اهمیت است. بدیهی است صاحبان کسب و کار هر چه بیشتر به نقش بستهبندی ایمان می آورند.
حال با این رقابت بالا در زمینه چاپ و بسته بندی شرکت هایی که کمترین هزینه را با بهترین کیفیت ارائه می دهند موفق ترند.
در مطالب بعدی در این وب سایت بیشتر راجع به بسته بندی خلاق صحبت خواهیم کرد و بیشتر شما را در مورد اجرای تکنیک های خاص و قابل اجرا برای بسته بندی خلاق در ایران آشنا خواهیم کرد.
به چند نمونه بسته بندی خلاق توجه فرمایید:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.