چاپ ست اداری

چاپ ست اداری

این روزها علیرغم پیشرفت رسانه های دیجیتال و همچنین نامه نگاری های بدون نیاز به کاغذ مانند ایمیل همچنان ست اداری یک شرکت معرف شخصیت و اهمیتی است که به برند خود می دهد. یکی از مهمترین فعالیت های مدیران شرکت های نوپا که تازه کسب و کار خود را آغاز کرده اند هویت بخشیدن به برندشان است که این کار از طریق ست های اداری انجام می پذیرد. در واقع ماهیت یک شرکت با رعایت هماهنگی و هارمونی در اوراق مختلف شرکت به دست خواهد آمد. اگر شما نیز کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی نموده و یا تصمیم به تغییر ست اداری خود دارید، ما در این مطلب برای شما به تفصیل تمام نکات مهم چاپ ست اداری را مطرح کرده ایم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


ست اداری چیست

ست اداری مجموعه ای از اوراق مختلفی در شرکت است که دارای یک طراحی ثابت، لوگو و رنگ ثابت بوده و با هم همخوانی و هماهنگی منسجمی دارند و برای مکاتبات اداری، مالی و تجاری استفاده می شوند.


نکاتی درباره چاپ ست اداری

وجود اوراق اداری برای هر مجموعه یک ویژگی منحصر به فرد خواهد بود که آن مجموعه را از بقیه متمایز خواهد کرد. در واقع ست های اداری در هر سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید نکاتی را در مورد طراحی آن رعایت کرد که عبارتند از:

  • اطلاعات شرکت در تمام موارد باید همخوانی داشته باشند.
  • لوگو و نام برند باید در تمامی موارد درج شده باشند.
  • رنگ اصلی و رنگ زمینه باید با رنگ سازمانی مطابقت داشته باشد.
  • سایز اوراق اداری باید استاندارد باشد.
  • ست اداری باید کامل باشد.
  • محل درج اطلاعات تماس و آدرس، باید طبق استانداردهای تعیین شده باشند.

ست اداری شامل چه مواردی است

همانطور که در تعریف بالا گفتیم ست اداری مجموعه ای از اوراق مختلفی مانند سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، یادداشت و فولدرهای اداری می باشد که در زیر به تفصیل به معرفی هریک پرداخته ایم.

سربرگ

هر مجموعه ای برای رسمی شدن مکاتبات بین اداره ها، شرکت ها و سازمان ها نیاز به سربرگ دارد. سربرگ در واقع کاغذی است که در بالا یا هدر (header) شامل نام سازمان و لوگو، زمینه فعالیت، تاریخ شماره و پیوست است و در قسمت پایین یا فوتر (footer) شامل اطلاعات تماس، آدرس و نشانی وب سایت می باشد. البته این اطلاعات می توانند با توجه به صلاحدید مدیران تغییر یابند.

سایز سربرگ:

بنا بر اندازه ی متون، سربرگ ها در سایز های مختلفی چاپ می شوند.

برای مشاهده لیست قیمت چاپ سربرگ کلیک کنید.

کارت ویزیت:

اولین عاملی است که هویت برند شما را مطرح می کند و باید در نگاه اول بسیار شاخص بوده و جلب توجه کند. کارت ویزیت دارای مشخصه هایی مانند نام و نام خانوادگی، نام سازمان، سمت، شماره های تماس، ایمیل و وب سایت و در بعضی موارد آدرس شبکه های اجتماعی می باشد. کارت های ویزیت به صورت دو طرفه چاپ شده و در هر یک از قسمت های رو و پشت کارت شامل اطلاعات خاصی می باشند. کارت های ویزیت نسل امروز بسیار متنوع تر و جذاب تر از قبل هستند. حتما مدل های چوبی و یا از جنس طلا(آبکاری با طلا) را دیده اید.

سایز کارت ویزیت:

جهت مشاهده سایز چاپ و قیمت کلیک کنید.

پاکت نامه های اداری

پاکت های نامه در هر مجموعه ای وظیفه ی نگهداری و کاور کردن نامه ها را در زمان ارسال بر عهده دارند و در سه نوع پاکت نامه های A4 ، A5 و ملخی موجود هستند.

سایز پاکت نامه های اداری:

بنا بر اندازه ی سربرگ ها و سایر اوراق اداری، سایز پاکت های نامه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید.

چاپ پاکت

یادداشت های اداری

یادداشت، کاغذی است که برای کارمندان چاپ می شود تا موارد و نکات مهم حین کار یا در جلسه را روی آن یادداشت کنند. یادداشت می تواند شامل مشخصه هایی مانند تاریخ، ساعت، موارد پیگیری شده و یا در حین انجام باشد.

سایز یادداشت:

یادداشت ها می توانند در دو سایز A4 و A5 چاپ شده و از هم جدا و یا با چسب های مخصوص بهم وصل باشند.

فولدر و پوشه های اداری:

در جلسات مذاکره و مهمی که افراد در آن شرکت می کنند نیاز به یک محافظ برای نگهداری اوراق و برگه های اداری خود دارند که این نیاز توسط فولدر های اداری تامین می شود. حتی فولدرها در بعضی موارد مانند ارائه در همایش ها می توانند نقش کاور و پاکت را نیز ایفا کنند. روی پوشه های اداری معمولا نام سازمان و لوگو و در قسمت پشت اطلاعات تماس قرار می گیرد. فولدرها در سه نوع ساده، جیب دار و قفل دار چاپ می شوند.

سایز فولدر های اداری:

فولدر و پوشه های اداری معمولا در سایز A4 چاپ می شوند.


سفارش آنلاین ست های اداری

با توسعه ی تکنولوژی و حضور صاحبان کسب و کارها در اینترنت، سعی شده است تا تمامی خدمات ارائه شده سایت چاپ کلمه تحت محیط وب باشد تا در زمان و هزینه های مجموعه ها صرفه جویی شود. از این رو در این سایت، بخشی را برای سفارش آنلاین چاپ ست های اداری سازمان ها در نظر گرفته ایم که می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

طرح های لایه باز رایگان

دانلود رایگان طرح لایه باز بنر آموزش زبان

طرح لایه باز تراکت باشگاه بدن سازی

دانلود رایگان طرح لایه باز تراکت باشگاه بدن سازی

دانلود رایگان طرح لایه باز اینفوگرافی

امروزه باتوجه به پیشرفت و البته علاقه بشریت به رسانه‌های دیداری، کسب و کارهای برای بیان و معرفی فرایند کاری خود از اینفوگرافی بیش از پیش استفاده میکنند. لذا امروز برای شما ما طرح لایه باز مخصوص اینفوگرافی مشاغل و کسب و کارها را در نظر گرفته ایم. امید است توانسته باشیم تاثیری اندک درجهت […]

بنر لایه باز مخصوص فود کورت‌ها و فست فودها و رستوران‌ها

امروزه غذا یکی از بهترین‌ و بیشترین شغل‌ها می‌باشد اما همانگونه که ارائه غذای باکیفیت و مناسب اهمیت دارد تبلیغات برای بهتر دیده شدن هم مهم می‌باشد. بنابراین امروز براتون طرح وکتور بنر برای مخصوص این مشاغل در نظر گرفته‌ایم، امیدواریم که این طرح مورد استفاده شما عزیزان باشد و بتوانیم حداقل تاثیری در کسب […]