Facebook-new-and-old-logo

مارک زاکربرگ خالق و مدیر عامل فیسبوک بالاخره به تغییرات و به روز رسانی هرچند اندک در لوگو فیسبوک داد

تغییرات اعمال شده در لوگوی جدید فیس‌بوک چندان عمده نیستند و صرفا لوگوی قدیمی به شکلی کمتر متمایز نسبت به قبل تایپ شده و مهمترین وجه تمایز، تغییر حرف “a” به “ɑ” است.

در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشی‌های همراه دارای وضوح کمتر است.

جاش هیگینز از مسوولان فیس بوک می‌گوید: این شرکت تصمیم گرفت لوگوی خود را به‌روزرسانی کند تا حس دوستانه‌تر و ملموس‌تری را به کاربر القا کند.بسیاری از تغییرات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت ظاهر ساده و آشنای لوگوی قبلی ترجیح داده شد و صرفا تغییرات کمی در آن اعمال شد.

هویت جدید فیسبوک و تغییر لوگو فیسبوک به زودی در سایتهای مختلف این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن‌های آن ظاهر خواهد شد.

 تغییرات جدید لوگو فیسبوک

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

}